بعد از اینکه محصول شما تائید و در سایت اضافه شد، این محصولات قابل خرید توسط مشتری می باشد. زمانی که مشتری اقدام به خرید محصولات شما نمود یک پیامک حاوی شماره سفارش برای شما (فروشنده) ارسال خواهد شد.
با ورود به داشبورد فروش خود و از منوی سفارشات میتوانید لیست سفارشهای دریافتی خود را مشاهده کنید. (سفارشهای “درحال پردازش” و سفارشهای “تکمیل شده”)
در لیست، روی شماره سفارش کلیک کنید تا جزییات آن را ببینید.
آدرس مشتری در باکس “حمل و نقل” برای شما قابل رویت خواهد بود. سفارش را ظرف 48 ساعت به این آدرس ارسال نمایید.
پس از ارسال شماره پیگیری و سایر اطلاعات مربوط به شیوه ارسال را در کادر مربوطه بنویسید و ثبت کنید.
زمانی که سفارش به دست مشتری رسید، وضعیت سفارش توسط مدیریت به “تکمیل شده” تغییر خواهد یافت و 90% مبلغ سفارش به حساب شما منظور خواهد شد.
شما میتوانید میزان درآمد خود از هر سفارش را در لیست سفارشات خود و همچنین در صفحه اصلی داشبورد فروش مشاهده کنید.
شما هرزمان میتوانید با مراجعه به منوی “برداشت” در داشبورد فروش، درخواست برداشت درآمد خود را ثبت کنید. مبلغ موردنظر ظرف 24 ساعت به شماره کارتی که هنگام ثبت نام وارد کرده اید، واریز خواهد شد.